Retur produse

SC Mie Expres SRLva ofera o modalitate sigura de selectie a pieselor prin intermediul catalogului online, de asemenea consultantii nostri va sunt mereu la dispozitia dumneavoastra pentru a face selectia corecta.

Compania Xpress-Auto se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor. Cu toate acestea, având o orientare spre clienți, ne situăm adesea de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă și ca consumatorul să se adreseze în timp util.

Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar. (Produse de cablu (fire, cabluri)) 

Produsele pot fi returnate: 

În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.

Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.

Cum pot să returnez un produs procurat în magazin online?

Atunci când faceți cumpărături online pentru electrocasnice sau alte bunuri, este important să acordați o atenție specială următoarelor caracteristici:
Dimensiuni;
Putere;
Regim de funcționare;
Culoare;
Greutate, etc.
Este esențial să țineți cont că atunci când primiți livrarea achiziției dumneavoastră, trebuie să inspectați produsul și să vă familiarizați cu caracteristicile și starea sa externă. În cazul în care nu sunteți mulțumit de exteriorul produsului sau de alte aspecte ale acestuia, aveți dreptul să refuzați produsul. Dacă ați acceptat produsul și ați semnat act predare - primire de la curier, acest lucru implică automat acceptarea mărfii și a tuturor caracteristicilor externe ale produsului în cauză. De asemenea, întreaga responsabilitate pentru bunurile achiziționate revine cumpărătorului.

Dacă cumpărătorul refuză produsul la livrare, vânzătorul se obligă să returneze suma plătită pentru comandă, cu excepția costurilor de transport suportate de vânzător.

În cazul în care produsul a fost achiziționat online, acesta poate fi returnat sau schimbat in oficiul Xress-Auto. Pentru a accelera procesul, este recomandat să informați în avans consultanții noștri că intentionati un retur/schimb. Pentru aceasta, este necesar să vă adresați la numărul special de telefon pentru clienți sau prin e-mail.

Client Care Xpress-Auto: +373 (78) 637 373 
Mail: info@xpress-auto.md

cos 0
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord